Gülüyoruz Ağlanacak Halimize

Son zamanlarda yaşanan dolar artışından dolayı endişelerim arttı. Sonumuz nereye gidiyor, neler olacak inanın bilmiyorum. İnternette gezerken de yapılan yorumlar ve paylaşımları gördükçe daha da halimize acıyorum. “Ben ekmeğimi TL ile alıyorum dolardan banane!” diyen mi dersiniz “burası Türkiye dolarla işimiz yok!” bin bir türlü paylaşımlar var. Ve biliyorum ki bunların çoğu gerçekten böyle düşünüyor ki bu daha da vahim. En komiği de dünya lideri olarak gördüğünüz cumhurbaşkanınızın çıkıp “Onların doları varsa bizim Allah’ımız var” diye açıklama yapmasına ne demeli? Ağlanacak halimize bu açıklama sayesinde güldüm.  Bir de damadının (Berat Albayrak) ciddiyetsiz şekilde gülerek yapmış olduğu açıklamayı görünce de sinirlerim dahada tavan yaptı. Bugün bir güldüm bir sinirlendim. Sayelerinde psikolojimiz alt üst oldu.

 


Source

Ülkenin durumu ortada ama bunlarda ki ciddiyetsizlik ve samimiyetsizlik beni daha çok gıcık ediyor. Damat Bey, 1 saatlik açıklama yaptı ama inanın o 1 saati boş boş konuşarak bitirdi. Normal de yüzlerine bile tahammül edemediğim halde, ülkenin son durumu için dinlemek zorunda kaldım. O 1 saatim de çöpe gitti resmen. Samimiyetsiz, lakayit ve bir o kadar da iş bilmez açıklamalar yaparak kısacası hiç bir sonuca ulaşamadı. Bir de saçma salak liseli tarzda espiriler yapması da cabası! Size o bir saatlik konuşmanın özetini altta veriyorum.

Source

“Şimdi ben buraya neden çıktım? Niçin çıktım? Nasıl çıktım? Bunu izaha gerek yok gördünüz, yürüdüm çıktım! Ama, çıkmamış da olabilirim. Çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. Görünen köy… Uzakta değildir buraya çıktıksa sonradan çıkmadık mı dedik? Bunlar bir takım uydurma laflardır… Sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı ulan beni buraya?” 

 

Bu baştaki sömürücüler boş laflarla büyük devlet olunamayacağını anlayamadılar bir türlü. Bizi yıkamazlar! Bizi kıskanıyorlar! Bizi çekemiyorlar! gibi açıklamalarla bu iş yürümüyor. İşte bakın bunu son dönemlerde gördük.

Bunlara da kızamıyorum ki, bütün suç bunun gibi iş bilmez adamları o koltuklara getirenler de. Ülkeyi yönetemeyen adamlara oy verip bizi bu duruma sokanlar da. Ülkeyi batıracaklar neredeyse, oy verenler hala “dolarla bizim işimiz yok TL kullanıyoruz” diye saçma bir düşünceye sahip. İşte bunu anlamayan adamların kullanmış olduğu oylar sonucu bu durumdayız. Eğitim seviyesi düşük bir ülkede böyle şeylerin olması da kaçınılmaz bir gerçek.  Belki dolar kullanmıyorsunuz ama dolarınız olmaması bu krizi yaşayamayacağınız anlamına gelmiyor. Olan size de oluyor haberiniz yok. Bir tek oy verip ülkenin başına getirdiğiniz adamlar rahat. Onlar yıllardır çala çırpa ceplerini doldurdu zaten. Siz sanıyor musunuz ki onların banka hesapları Türk liraları ile dolu. Aksine banka hesapları Dolar olarak dolu vaziyette. Ve ilk fırsatta da ceplerinde ki paralarla gemiyi onlar terk edecek. Bizler de böyle sap gibi kalacağız. Sizin gibiler yüzünden de kim bilir daha neler yaşayacağız. Allah sonumuzu hayır etsin. Yazıklar olsun size ki siz de gerçekten hiç haysiyet yok. Bugünden sonra utanmanız ve yerin dibine girmeniz gerekiyor. Bir de adama dünya lideri diyorlar. Yav he he! Sadece olmayan seçmen zekası üzerine kurulu kendince çok başarılı bir siyaset ortaya koyuyor o kadar. Tüm suç dış güçlerin zaten. Hep Amerikanın oyunu! Bu dış güçler Ecevit ve Demirel zamanında neredeydi acaba?Dışarının tabi ki eli vardır ama en büyük suç bizim değil mi?  Her yere betonlar dik, üretime sırtını çevir. Sonra her şey dış güçlerin suçu! Yok ya! Öyle suç dış güçlerin diye kestirip atmakla olmuyor. İlk olarak suç üretime sırtını çevirip,  çiftçiye ananıda al git” diyen sen değil misin? Türkiye üretim kaybında uzun süredir birinci sıradaydı. İnsanlar saatlerce delice çalışıyor ama üretim sıfır. Üretime dayalı bir ülke olduğumuz gün düzelecek bizim ekonomimiz. Yani öyle sadece dış güçlerin oyunu diyerek suçu oraya yüklememek lazım. Suçun büyük bir kısmı siz de Erduvan Bey.

Neyse arkadaşlar,  bu çok Zeki, Yüce Lider, Cumhubaşkanımız ve Ekonomi Başkanımızın bizlere sunduğu doları düşürme taktikleri oldu hemen onlara geçelim. Haydi el birliği ile doları anında düşürelim.

Çok acil dolar düşürme taktikleri ;
Yastık altında bulunan altın ve dolarları bozdurmak. Iphone almamak.
Şimdi Amerika düşünsün!

Benim önerim ; Söyleyin o oy verdiğiniz adama,  İsviçre ve Man Adası’da bizden çalıp istiflediği dolarlarını ülkeye soksun. İşte o zaman ülke kalkınır rahat yaşarız.

Kısacası sonumuz hiç iyi değil.  Baştakilere değil de olan her zaman ki gibi vatandaşa olacak. Bir yandan üzülüp bir yandan da bu durumda onlarında eli var diye hak ediyorlar diyorum ama arada bizler de yanıyoruz. Diyanet ise ha babam ek bütçe istiyor. İslam çok pahalılaştı. 8 milyar parayı ne yaptılar belli değil. Uzay konusun da neden ilgimiz yok diye benim gibi üzülenleriniz varsa üzülmesin. Sanırım o bütçeyle uzaya gizlice imam gönderiyoruz arkadaşlar. Ya da peygamber siparişi veriyorlar bilemedim. Bunun başka bir açıklaması yok. Keşke hepsi o uzay boşluğunda kaybolsalar ne güzel olur değil mi?

 

Sen kalk, kula kulluk etmekten bizi kurtarmış adamın emanetine ihanet et! Sloganla ve dini kullanarak ülke yöneten bir adama ülkeyi anahtar teslim emanet et. Eee, bunun da elbet bir bedeli olacak. İşte hepimiz sizler sayesinde o bedeli ödeyeceğiz. Hayırlı olsun ne diyeyim!

 

Sevgiler,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir